Řízení stavebních zakázek ve Fusio

Efektivní správa poptávek, nabídek, objednávek a realizace zakázek. Workflow smluv. Reklamace a pohledávky. Vykázané hodiny pracovníků. Nákladové položky. Stavební deník. Zpřesnění a zrychlení procesů. Včasná upozornění na důležité skutečnosti díky notifikacím a reportům.

S Fusio máte k dispozici přehledné grafy a klíčové ukazatele. Pod dohledem termíny a milníky i subdodavatele, materiál, sklad, lidské zdroje, náklady či cashflow. Můžete využívat schvalovací procesy, oběh dokumentů, úkolovník, rezervační a skladový systém, integraci s digitálními podpisy a mnoho dalšího.

Fusio je flexibilní platforma, která se Vám přizpůsobí na míru. Evidujte přesně ty agendy, které potřebujete a způsobem, který Vám vyhovuje.

Ukázka prostředí Fusio pro evidenci stavebních projektů (ilustrační řešení více…)

klientů
0 +
let na trhu
0
projektů
0 +

Fusio pro řízení stavebních projektů ve společnosti Signal Projekt (Případová studie)

Dashboard – palubní deska Fusio (článek na blogu)

Jak vám Fusio pomůže s evidencí zakázek?

Co o Fusio říkají klienti?

Jak postupovat při plánování úkolů?

Jak postupovat při plánování úkolů k novému stavebnímu projektu?
Čeká vás spousta kroků, které se stále dokola opakují? 🔁
Máte nějaký interní TO-DO list, ze kterého jde odškrtávat, nebo tyto procesy nemají žádnou jasnou formu? 🤔

Jednou z možností aplikace Fusio je i to, že se využívá na správu projektů a opakovaných procesů (včetně jednotlivých úkolů).
V praxi to pak vypadá tak, že pro každý proces vytvoříme šablonu na kroky, které se opakují. 📄 Třeba právě pro realizaci jednotlivých typů zakázek. více…

Bezproblémové propojení se systémy, které používáte

Fusio je flexibilní software, který snadno propojíte i s vašimi ostatními nástroji. Můžete je proto používat dál bez obav o jejich funkčnost.

A mnoho dalších…

Integrace digitálních podpisů

Fusio zajistí komplexní automatické workflow dokumentů, včetně digitálních podpisů – pomocí spolupráce se systémem třetí strany, např. službou DigiSign.

Př.: Automatické workflow smluv ve Fusio může být doplněno o zajištění podpisů od obou protistran, dohled nad doručením podepsaného dokumentu a jeho archivaci. Propojením s agendou Zakázky lze kontrolovat start realizace zakázek až po obdržení podepsané smlouvy apod. více…

Integrace Microsoft Power BI

Pro účely datových analýz a pokročilých vizualizací dat, je možné propojit Fusio s Microsoft Power BI. Tato integrace Vám, například, umožní zpracování dat pocházejících z více zdrojů (z Fusio + excelovských tabulek apod.), dále hloubkovou analýzu dat, tvorbu reportů či dashboardů nebo implementaci akčního plánu, tvorbu předpovědí i sdílení informací přes ostatní Microsoft aplikace. více…

Digitalizace a archivace smluv, hlídání termínů a zabezpečení přístupu k dokumentům. Schvalování smluv. Vytváření smluv. Digitální podpisy a automatizace. Dohled nad aktuálním stavem smlouvy a návaznými procesy.

Integrace digitálních podpisů do Fusio nám umožňuje kontrolovat, jestli se nám podepsané smlouvy opravdu vrátily, pokud ne, jsou zodpovědní pracovníci informováni pomocí Fusio reportů a zakázky navázané na nevrácené smlouvy nemohou, díky kontrolnímu mechanismu Fusio, přejít do realizace.

Petr Švejnoha, ekonomicko-správní ředitel IMOS Brno

Případová studie…  

Automatické zadávání úkolů i přehled úkolů a hlídání termínů.

Lepší komunikace a spolupráce v pracovním týmu a zkrácení celkové doby realizace projektů.

“Fusio jsme si vybrali hlavně proto, že je šité na míru pro naši firmu. Bylo vytvořeno podle toho, jak jsme chtěli my a  nebylo nutné se nějakému systému přizpůsobovat.”

 Ing. Miroslav Rokyta, jednatel M Plus elektro

Případová studie…  

Současné nároky na trhu vyžadují zvyšování efektivity práce a držení pracovního týmu v optimální velikosti. Stav, kdy jsou pro řízení projektů využívány např. excelovské tabulky a e-mail se stává neudržitelným. Klade enormní nároky na vedení a administrativu, aby nad celým procesem neustále „bděli“ a nedošlo tak k nějakému opomenutí či finanční ztrátě z toho plynoucí.

“Ve Fusio máme na míru rozhraní, které nám umožňuje zobrazovat stav jednotlivých projektů v přehledné grafické podobě se zvýrazněním smluvních termínů.”

Ing. Milan Ptáček, jednatel Signal Projekt

Případová studie…  

 

S rostoucím počtem zakázek, které firma realizuje, vzniká potřeba jejich efektivního řízení. Bez ohledu na obor, ve kterém společnost působí.

“Fusio nám pomáhá s komplexním řízením zakázek. Od nabídek, objednávek a smluv přes realizaci zakázek, Ganttúv graf, materiál a skladové hospodářství až po fakturaci.”

Ing. Martin Šalé, provozní náměstek ředitele, AK Signal Brno

“Fusio nám pomohlo propojit software Money S4 s výrobou. Sdílíme tak informace o aktuálním stavu materiálu ve skladu s pracovníky, kteří do účetního softwaru nemají přístup.”

Ing. Ladislav Polcar, ředitel společnosti, AK Signal Brno

Případová studie… 

 

Společnost specializující se na výstavbu fotovoltaických systémů pro firmy a fyzické osoby řídí velmi rozsáhlé, ale i menší projekty.

S rozvojem firmy a nárůstem administrativy přestaly dostačovat standardní evidenční nástroje, jako jsou excelové tabulky, e-mailová komunikace a různé poznámkové bloky.

V této fázi klient oslovil nás. Po prvních schůzkách, kdy ho řešení Fusio zaujalo, jsme se dohodli na vypracování analýzy všech jeho procesů.

Následně jsme pro zákazníka vytvořili ucelený systém zahrnující evidenci a správu projektů, skladu, úkolů a adresář. 

Případová studie…

Výhody řízení projektů ve Fusio

Reporting a notifikace

E-mailové reporty vám pomůžou s řízením projektů, protože pohlídají termíny a veškeré procesy za vás.

Umožní vám posílat si e-mailem přehledy dle vašich potřeb, takže nemusíte stále kontrolovat, zda ve vašich procesech nenastal nebo nehrozí nějaký problém. Přijde vám jen to, co vás zajímá.

Tip: Fusio jako náhrada za SharePoint nebo Notes/Domino

V poslední době se nás často ptáte, zda Fusio může nahradit Vaše stávající řešení, postavené na aplikacích Microsoft SharePoint, případě HLC Notes/HLC Domino. (Dříve IBM Notes a IBM Domino, ještě předtím Lotus Notes a Lotus Domino).

Obecně zní v obou případech odpověď – Ano – realizace záleží na Vašich požadavcích. Zmíněné aplikace jsou variabilní platformy pro vytváření konkrétních řešení, a to platí i pro Fusio.

Více… se dočtete na blogu.

Ukázka systémového editoru Fusio s možnostmi úprav parametrů jednotlivých seznamů v uživatelské části správcem systému.

Tip: Dashboard - palubní deska Fusio

Chcete vidět ty nejdůležitější informace z celé firmy? Na první pohled?

K tomu slouží Dashboard.

Po přihlášení do Fusio uvidíte hned, co se děje ve firmě a co je nejdůležitější – uvidíte jen to, co opravdu chcete / potřebujete. Dashboard je individuální pro každého uživatele, každý si ho tedy může nastavit podle sebe.

Dashboard Fusio je jako palubní deska v autě. Vidíte jen to nejdůležitější. Pokud se chcete v nastavení šťourat víc, můžete. Ale kontrolku s olejem vidíte hned na první dobrou.

Více… se dočtete na blogu.

Chcete vidět, jak Fusio funguje?

Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.

Chcete efektivně vyřešit Vaše procesy?
Zavolejte nám nebo napište, navrhneme Vám systém na míru.

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete.
Sjednotíte a provážete více nástrojů do jednoho systému.
Máme více než 700 spokojených zákazníků.
Už 30 let pomáháme zjednodušit práci.
Flexibilita a rychlá implementace.
Zdeněk Prax
Specialista zákaznických řešení

Přesvědčte se na vlastní oči

Všechna data na jednom místě, snížení nákladů i chybovosti. Ukážeme vám,  jak Fusio funguje – stačí, když nám zanecháte kontakt.