Systém pro Interní objednávky

Fusio vám pomůže s komplexním systémem pro interní objednávky zaměstnanců. Zabezpečí celý proces od podání požadavku na nákup, přes vyhodnocení nákladů a hlídání rozpočtových limitů, nastavení schvalovacího procesu, záznam statusu až po vydání požadavku žadateli.

Jak vám Fusio pomůže s interními objednávkami?

Flexibilní schvalovací schémata

Ve Fusio je možné nastavit schvalovací šablony variabilně např. v závislosti na požadovaných finančních limitech pro jednotlivá rozpočtová střediska.

“Fusio představuje flexibilní svižné prostředí pro náš objednávkový proces.” Říká Ing. Roman Stratilík, IT Operatins Manager ve společnosti Kompan

Schvalování požadavků na nákup tak může být jedno-stupňové, vícestupňové, paralelní či sériové. Přesně podle Vašich požadavků.

Výhody řešení Interních objednávek ve Fusio

Chcete vidět, jak Fusio pro Interní požadavky funguje?

Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.

Chcete zautomatizovat firemní procesy a snížit náklady? Napište nám.

Máme více než 700 spokojených zákazníků.

Už 30 let pomáháme zjednodušit práci.

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete.
Sjednotíte a provážete více nástrojů do jednoho systému.
Flexibilita a rychlá implementace.