Interní objednávky a elektronické žádanky

Fusio Vám pomůže s komplexním systémem pro interní objednávky zaměstnanců.

Od podání žádostí na nákup, přes vyhodnocení nákladů a hlídání rozpočtových limitů, nastavení schvalovacího procesu a automatických schvalovacích křižovatek, záznam statusu až po vydání požadavku žadateli.

Fusio zajistí Váš interní nákupní proces např. kancelářského vybavení, OOPP a MTZ, školení a kurzů i elektronické žádanky o dovolené, pracovní cesty apod.

Fusio je flexibilní software, který se přizpůsobí na míru Vašim potřebám a procesům.

0 +
klientů
0
let na trhu
0 +
projektů

Jak vám Fusio pomůže s interními objednávkami?

Ukázka řešení: Interní objednávky a elektronické žádanky ve velkém podniku

Krátké video představuje princip řešení Interních objednávek ve Fusio na příkladu systému pro nadnárodní korporaci.

Vaše budoucí řešení může být podobné nebo zcela odlišné – Fusio je flexibilní systém, který se přizpůsobí na míru Vašim evidencím a procesům.

Flexibilní schvalovací schémata

Ve Fusio je možné nastavit schvalovací šablony variabilně např. v závislosti na požadovaných finančních limitech pro jednotlivá rozpočtová střediska.

“Fusio představuje flexibilní svižné prostředí pro náš objednávkový proces.” Říká Ing. Roman Stratilík, IT Operatins Manager ve společnosti Kompan

Schvalování požadavků na nákup tak může být jedno-stupňové, vícestupňové, paralelní či sériové. Přesně podle Vašich požadavků.

Tip: Automatické párování - Objednávka + Příchozí faktura

  1. Požádejte dodavatele o uvádění čísel Vašich objednávek na fakturách.
  2. Pak se budou moci Vaše přijaté faktury automaticky párovat s objednávkami zadanými ve Fusio.
  3. Zjednodušíte tím proces schvalování nákupů u Vás ve společnosti a budete mít náklady pod kontrolou.
  4. Schvalovat příchozí faktury můžete snadno tak, že „Objednavatel“ bude v systému označen jako „Schvalovatel“ faktury.
  5. Můžete zavést i automatický systém: Podání žádosti – Schválení nákupu – Spárování faktury – Schválení faktury.
  6. Tím získáte kvalitní podklady pro Váš finanční controlling – data o provedených objednávkách a nákladech jednotlivých oddělení, nakupovaných komoditách, apod.

Výhody řešení Interních objednávek a nákupů ve Fusio

Chcete vidět, jak Fusio pro Interní požadavky funguje?

Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.

Chcete více informací o Fusio nebo máte dotaz?
Napište nám a my vám ukážeme, jak funguje.

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete.
Sjednotíte a provážete více nástrojů do jednoho systému.
Máme více než 700 spokojených zákazníků.
Už 30 let pomáháme zjednodušit práci.
Flexibilita a rychlá implementace.

Přesvědčte se na vlastní oči

Všechna data na jednom místě, snížení nákladů i chybovosti. Ukážeme vám,  jak Fusio funguje – stačí, když nám zanecháte kontakt.