Systém pro Interní objednávky
Fusio vám pomůže s komplexním systémem pro interní objednávky zaměstnanců. Zabezpečí celý proces od podání požadavku na nákup, přes vyhodnocení nákladů a hlídání rozpočtových limitů, nastavení schvalovacího procesu, záznam statusu až po vydání požadavku žadateli.
Fusio je flexibilní software, který se přizpůsobí na míru Vašim potřebám a procesům.
Jak vám Fusio pomůže s interními objednávkami?
- Snadné zadání požadavku zaměstnancem - nákup nářadí, pracovních pomůcek, kancelářských potřeb apod.
- Přehledná evidence včetně aktuálních statusů, termínů či výdajů
- Nastavení schvalovacího procesu dle finanční náročnosti tak, aby byly dodrženy požadované finanční limity.
- E-mailové notifikace schvalovatelům s odkazem pro rychlé schválení/zamítnutí požadavku
- Tiskové sestavy pro snadný export potřebných dokumentů v požadovaných formátech - Nákupní objednávka apod.
- Komplexni workflow na míru Vašim procesům
Flexibilní schvalovací schémata
Ve Fusio je možné nastavit schvalovací šablony variabilně např. v závislosti na požadovaných finančních limitech pro jednotlivá rozpočtová střediska.
“Fusio představuje flexibilní svižné prostředí pro náš objednávkový proces.” Říká Ing. Roman Stratilík, IT Operatins Manager ve společnosti Kompan
Schvalování požadavků na nákup tak může být jedno-stupňové, vícestupňové, paralelní či sériové. Přesně podle Vašich požadavků.
Výhody řešení Interních objednávek ve Fusio
- Přehledný seznam s možností rychlého filtrování a náhledem aktuálních stavů.
- Reporty a notifikace pro schvalovatele i žadatele.
- Hlídání termínů a rozpočtových limitů.
- Možnost ukládání příloh.
- Tiskové sestavy.
- Provázání s konkrétními projekty, zakázkami, pracovníky apod.
- Přístupová oprávnění (data v bezpečí) a historie změn.
- Snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu.
Chcete vidět, jak Fusio pro Interní požadavky funguje?
Co dalšího můžete ve Fusio využít?
Pokud jste nenašli oblast, která vás zajímá, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme.