Evidence a workflow smluv ve Fusio
Digitalizace, automatizace a přehledná evidence smluv ve Fusio. Schvalování, oběh, digitální podpisy i archivace dokumentů.
Efektivní týmová spolupráce – hlídání termínů, připomínková řízení, tiskové sestavy, reporting a notifikace i mnoho dalšího.
Mějte přehled, v jakém stavu se dokument aktuálně nachází a kdo s ním pracuje.
Integrace digitálních podpisů s ověřením totožnosti (např. služby DigiSign). Automatické workflow a archivace smluvních dokumentů.
Fusio je flexibilní systém, který se Vám přizpůsobí na míru.
Jak vám Fusio pomůže s digitalizací smluv?
- Komplexní workflow a evidence odběratelských i dodavatelských smluv - příprava, oběh dokumentů a spolupráce, zajištění digitálních podpisů, archivace atd.
- Schvalovací procesy - schvalovací kolečko, interní proces schvalování smluv více...
- Připomínková řízení
- Zajištění procesu podpisu smlouvy s protistranou - integrace s aplikací např. DigiSign
- Automatický dohled nad podepsáním smlouvy protistranou a vrácením smlouvy
- Archivace podepsaných smluv
- Automatická kontrola startu realizace zakázek - na základě podepsané a doručené smlouvy
Bezproblémové propojení se systémy, které používáte
Fusio je flexibilní software, který snadno propojíte i s vašimi ostatními nástroji. Můžete je proto používat dál bez obav o jejich funkčnost.
A mnoho dalších…
Integrace digitálních podpisů
Fusio zajistí komplexní automatické workflow dokumentů, včetně digitálních podpisů – pomocí spolupráce se systémem třetí strany, např. službou DigiSign.
Př.: Automatické workflow smluv ve Fusio může být doplněno o zajištění podpisů od obou protistran, dohled nad doručením podepsaného dokumentu a jeho archivaci. Propojením s agendou Zakázky lze kontrolovat start realizace zakázek až po obdržení podepsané smlouvy apod. více…
Video-tip: Schvalování faktur nebo dokumentů snadno a rychle ve Fusio
Podívejte se na pár tipů, jak ve Fusio lehce schválit fakturu. Připravili jsme pro Vás krátké video.
Podobně může být schvalovcí proces nastavený i pro Vaše ostatní dokumenty.
Ukázka automatického zařazení skenovaných dokumentů pomocí QR kódů
Skenování dokumentů s QR kódem vám usnadní práci, protože se dokumenty automaticky přiřadí k záznamům, ke kterým patří (např. dodatek ke smlouvě apod.).
Výhody digitalizace smluv s Fusio
- Reporting a notifikace - hlídání termínů, úkolů, dodání podepsanýchsmluv protistranou apod.
- Přehledné seznamy, do kterých můžete ukládat přílohy.
- Rychlé vyhledávání a filtrování v seznamech (typ, kategorie, správce, datum, fulltext apod.)
- Řízení oprávnění přístupu uživatelů k dokumentům a záznam historie nakládání s materiály.
- Provázání s konkrétními projekty, zakázkami, pracovníky apod.
- Tiskové sestavy.
- Snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu.
Chcete vidět, jak Fusio funguje?
Co dalšího můžete využít?
Pokud jste nenašli oblast, která vás zajímá, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme.