Ucelená evidence a workflow smluv ve Fusio

Digitalizace, automatizace a přehledná evidence smluv ve Fusio. Schvalování, oběh, vytváření, digitální podpisy i archivace dokumentů.

Efektivní týmová spolupráce – hlídání termínů, připomínková řízení, tiskové sestavy, reporting a notifikace i mnoho dalšího.

Mějte přehled, v jakém stavu se dokument aktuálně nachází a kdo s ním pracuje.

Integrace digitálních podpisů s ověřením totožnosti (např. služby DigiSign). Automatické workflow a archivace smluvních dokumentů.

Fusio je flexibilní systém, který se Vám přizpůsobí na míru.

0 +
klientů
0
let na trhu
0 +
projektů

Jak Vám pomůže digitalizace smluv ve Fusio?

Bezproblémové propojení se systémy, které používáte

Fusio je flexibilní software, který snadno propojíte i s vašimi ostatními nástroji. Můžete je proto používat dál bez obav o jejich funkčnost.

A mnoho dalších…

Integrace digitálních podpisů

Fusio zajistí komplexní automatické workflow dokumentů, včetně digitálních podpisů – pomocí spolupráce se systémem třetí strany, např. službou DigiSign.

Př.: Automatické workflow smluv ve Fusio může být doplněno o zajištění podpisů od obou protistran, dohled nad doručením podepsaného dokumentu a jeho archivaci. Propojením s agendou Zakázky lze kontrolovat start realizace zakázek až po obdržení podepsané smlouvy apod. více…

Digitalizace a archivace smluv, hlídání termínů a zabezpečení přístupu k dokumentům. Schvalování smluv. Vytváření smluv. Digitální podpisy a automatizace. Dohled nad aktuálním stavem smlouvy a návaznými procesy.

Integrace digitálních podpisů do Fusio nám umožňuje kontrolovat, jestli se nám podepsané smlouvy opravdu vrátily, pokud ne, jsou zodpovědní pracovníci informováni pomocí Fusio reportů a zakázky navázané na nevrácené smlouvy nemohou, díky kontrolnímu mechanismu Fusio, přejít do realizace.

Petr Švejnoha, ekonomicko-správní ředitel IMOS Brno

více…  

Schvalování faktur nebo dokumentů snadno a rychle ve Fusio

Podívejte se na pár tipů, jak ve Fusio lehce schválit fakturu. Připravili jsme pro Vás krátké video.

Podobně může být schvalovcí proces nastavený i pro Vaše ostatní dokumenty.

Ukázka automatického zařazení skenovaných dokumentů pomocí QR kódů

Skenování dokumentů s QR kódem vám usnadní práci, protože se dokumenty automaticky přiřadí k záznamům, ke kterým patří (např. dodatek ke smlouvě apod.).

Výhody digitalizace smluv ve Fusio

Chcete vidět, jak Fusio funguje?

Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.

Chcete více informací o Fusio nebo máte dotaz?
Napište nám a my vám ukážeme, jak funguje.

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete.
Sjednotíte a provážete více nástrojů do jednoho systému.
Máme více než 700 spokojených zákazníků.
Už 30 let pomáháme zjednodušit práci.
Flexibilita a rychlá implementace.

Přesvědčte se na vlastní oči

Všechna data na jednom místě, snížení nákladů i chybovosti. Ukážeme vám,  jak Fusio funguje – stačí, když nám zanecháte kontakt.