Elektronická správa úkolů ve Fusio

Software pro efektivní evidenci a komplexní správu Vašich úkolů.

Přehledné uspořádání úkolů do seznamů. Automatické workflow a oběh. Dohled nad termíny, plněním a aktuálními stavy úkolů. Reporting i notifikace.

Ukládání  příloh do úkolovníku – obrázky, pdf subory apod. Připomínková řízení. Podpora týmové spolupráce. A mnoho dalšího.

Úkoly si můžete ve Fusio propojit se souvisejícími agendami – Zakázky, Klienti, Projekty, Zaměstnanci apod. Rychlé vyhledávání a filtrování dle kategorií.

Fusio je flexibilní software, který se Vám přizpůsobí na míru. Můžete v něm evidovat přesně ty agendy, které potřebujete a způsobem, jaký Vám bude vyhovovat.
0 +
klientů
0
let na trhu
0 +
projektů

Jak vám Fusio pomůže se správou úkolů?

Ukázka řešení

“Na Fusio oceňuji flexibilitu, možnost rychlých úprav a nízké náklady spojené s nasazením a správou systému.”

Jaromír Hošek, MBA, ředitel interního auditu, Banka Creditas

Přečtěte si případovou studii o tomto řešení. více…

Chcete vidět, jak Evidence úkolů ve Fusio funguje?

Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.

Chcete více informací o Fusio nebo máte dotaz?
Napište nám a my vám ukážeme, jak funguje.

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete.
Sjednotíte a provážete více nástrojů do jednoho systému.
Máme více než 700 spokojených zákazníků.
Už 30 let pomáháme zjednodušit práci.
Flexibilita a rychlá implementace.