Elektronická správa úkolů ve Fusio

Software pro efektivní evidenci a komplexní správu Vašich úkolů.

Přehledné uspořádání úkolů do seznamů. Automatické workflow a oběh. Dohled nad termíny, průběhem plnění i aktuálními stavy. Reporting i notifikace.

Ukládání  příloh do úkolovníku – obrázky, pdf subory apod. Připomínková řízení. Akceptace pokynů. Podpora týmové spolupráce. A mnoho dalšího.

Úkoly si můžete ve Fusio propojit se souvisejícími agendami – Zakázky, Klienti, Projekty, Zaměstnanci, Pokyny apod. Rychlé vyhledávání a filtrování dle kategorií – Moje, Mnou zadané, Nesplněné apod.

Fusio je flexibilní software, který se Vám přizpůsobí na míru. Můžete zde evidovat přesně ty agendy, které potřebujete a způsobem, jaký Vám bude vyhovovat.

0 +
klientů
0
let na trhu
0 +
projektů

Jak vám Fusio pomůže se správou úkolů?

Případová studie

“Na Fusio oceňuji flexibilitu, možnost rychlých úprav a nízké náklady spojené s nasazením a správou systému.”

Jaromír Hošek, MBA, ředitel interního auditu, Banka Creditas

Přečtěte si případovou studii o tomto řešení. více…

Video - příklad řešení

Pro rychlé a automatické zakládání úkolů, které se pravidelně opakují v rámci Vašich procesů či jednotlivých typů projektů, můžete ve Fusio využít šablony. 

Podívejte se na krátké video, jak na to.

Chcete vidět, jak Evidence úkolů ve Fusio funguje?

Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.

Chcete více informací o Fusio nebo máte dotaz?
Napište nám a my vám ukážeme, jak funguje.

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete.
Sjednotíte a provážete více nástrojů do jednoho systému.
Máme více než 700 spokojených zákazníků.
Už 30 let pomáháme zjednodušit práci.
Flexibilita a rychlá implementace.

Přesvědčte se na vlastní oči

Všechna data na jednom místě, snížení nákladů i chybovosti. Ukážeme vám,  jak Fusio funguje – stačí, když nám zanecháte kontakt.