Často kladené dotazy

Zajímá vás něco ohledně systému Fusio? Přečtěte si odpovědi na otázky, na které se často ptáte.

Fusio využijete pro vedení firemních agend, evidencí a procesů. Těch běžných, jako jsou třeba projekty, úkoly, docházka, šablony dokumentů a mnoho dalších. Nebo specifických, unikátních pouze pro vaši firmu. Fusio plnohodnotně nahradí vaše dosavadní evidence vedené v excelových tabulkách, na papíře či v jednoúčelových aplikacích.

Ve Fusio si můžete plně nadefinovat vlastní agendy a využívat jen ty moduly, které potřebujete. Interní procesy, které jsou pro vaši firmu specifické, lze vyřešit konfiguračně a Fusio vám navíc dokážeme propojit i s vašimi systémy.

Se systémem Fusio nemusíte dělat kompromisy mezi aplikací vytvořenou na míru s vysokými pořizovacími a udržovacími náklady a „krabicovým řešením“ za nižší cenu, ale s minimální přizpůsobitelností.

Standardní úpravy agend zvládnete sami, rychle a bez velkých nákladů. Není to složité.

Fusio si můžete spravovat sami, nebo to nechat na nás. Pokud se obrátíte na nás, požadované změny provedeme rychle a bez velkých nákladů.

Fusio je navrženo tak, aby se uživatelé nemuseli učit nové prostředí nebo přemýšlet, jak se dostanou k tomu, co potřebují. Uživatelské rozhraní používá standardní prvky – každý, kdo umí pracovat s Windows či Office, v něm bude jako doma.

Procesy jsou sledem promyšlených kroků, které na sebe navazují. A tak to umí i Fusio. Pokud se má po potvrzení objednávky automaticky založit zakázka a předat k vyřízení vedoucímu příslušného střediska, není to problém. Vše si ve Fusio nastavíte, a když budete cokoliv potřebovat změnit, půjde to snadno a rychle.

Pro optimální průběh procesů je důležité včasné informování pracovníků o nastalých stavech či nových úkolech. Nastavte pracovníkům e-mailové notifikace nebo si nechte zasílat pravidelné reporty z jednotlivých agend. Šikovně nastavené reporty dokážou ve firmě ledacos pohlídat a vy se můžete v klidu soustředit na to, co je pro vás důležité.

Ve Fusio si snadno nastavíte oprávnění jednotlivých uživatelů dle jejich role ve firmě – ať už jde o přístup k datům, možnost jejich úprav, mazání, přidávání či otevírání příloh nebo třeba exportování. Ke všem operacím je vedena podrobná historie, díky které můžete vše zpětně dohledat a případně vrátit do původního stavu. A to včetně možnosti obnovení smazaných záznamů.

Pro většinu firemních procesů je optimální správa prostřednictvím seznamů a editačních formulářů. V některých případech je ale vhodné využít jinou formu, třeba u plánu dovolených je přehlednější kalendářové zobrazení.

Fusio také umožňuje vytváření specializovaných modulů, které lze plnohodnotně integrovat do uživatelského rozhraní. Modul vám rádi navrhneme dle vašich požadavků, aby co nejlépe vyhovoval vašim potřebám. Můžete si ho ale vytvořit i sami díky připravenému  rozhraní.

Chcete vidět, jak Fusio funguje?

Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.

Naši klienti