Komplexní evidence firemního majetku ve Fusio
Fusio vám pomůže s evidencí veškerého majetku, vozidel nebo například pracovních pomůcek. Navíc za vás pohlídá termíny servisních prohlídek firemních vozů, strojů či zařízení. Můžete si ho přizpůsobit na míru Vašim potřebám.
Zajistí komplexní správu a workflow, digitalizaci a automatizaci Vašich procesů.
0
+
klientů
0
let na trhu
0
+
projektů
Jak vám Fusio pomůže s evidencí majetku?
- Komplexní správa majetku a workflow od zadání požadavku k nákupu, přes užívání, skladové hospodářství až po likvidaci.
- Inventarizační podklady - přehledné seznamy s údaji (evidenční číslo, umístění, životnost apod.).
- Evidence firemních vozidel - komplexní evidence a reporting termínů servisních prohlídek a pojistných smluv více...
- Evidence strojů a zařízení - servisních prohlídek a revizí, BOZP, hlídání termínů více...
- Evidence OOPP a MTZ, pracovních oděvů a osobních ochranných prostředků více...
- Interní objednávky zaměstnanců od zadání požadavku k nákupu přes užívání až po likvidaci, schvalování výdajů apod. více...
- Reporty a notifikace s důležitými upozorněními (např. potřeba doplnění skladových zásob, výpadek v provozu kvůli servisu strojů apod.)
- Rezervační systém - zápůjčky aut, nářadí, vybavení nebo obsazenost prostor apod. více...
- Ukládání příloh (skeny dokladů o servisních prohlídkách, revizí, fotografie apod.) do seznamů.
Bezproblémové propojení se systémy, které používáte
Fusio je flexibilní software, který snadno propojíte i s vašimi ostatními nástroji. Můžete je proto používat dál bez obav o jejich funkčnost.
Ukázka evidence pracovních pomůcek
Hledáte software pro OOPP a MTZ? Fusio vám s tím pomůže.
Včetně objednávkového systému pro zaměstnance, skladového hospodářství i evidence smluv.
Výhody evidence majetku ve Fusio
- Komplexní zajištění sledování majetku po celou dobu životního cyklu.
- Automatizace procesů, reporting a notifikace (inventarizační report, dohled nad termíny servisů, technických prohlídek).
- Možnost ukládat přílohy.
- Přístupová oprávnění (data v bezpečí) a historie změn.
- Provázání s konkrétními projekty, zakázkami, pracovníky apod.
- Úkolovník – zadávání úkolů a dohled nad jejich plněním.
- Snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu.
- Prevence sankcí a pokut.
Chcete vidět, jak Fusio funguje?
Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.
Co dalšího můžete využít?
A je toho mnohem víc.
Pokud jste nenašli oblast, která vás zajímá, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme.
Pokud jste nenašli oblast, která vás zajímá, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme.
Chcete více informací o Fusio nebo máte dotaz?
Napište nám a my vám ukážeme, jak funguje.
Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete.
Sjednotíte a provážete více nástrojů do jednoho systému.
Máme více než 700 spokojených zákazníků.
Už 30 let pomáháme zjednodušit práci.
Flexibilita a rychlá implementace.