Komplexní evidence firemního majetku ve Fusio

Fusio vám pomůže s evidencí veškerého majetku, vozidel nebo například pracovních pomůcek. Zajistí i facility management. Navíc za vás pohlídá termíny servisních prohlídek firemních vozů, strojů či zařízení. Můžete si ho přizpůsobit na míru Vašim potřebám.

Skladový systém, inventarizace, správa požadavků na údržbu, elektronické žádanky, schvalovací procesy, digitalizace dokumentů, dohled nad termíny, úkolovník, reporting a notifikace.

Fusio je flexibilní systém, který se přizpůsobí na míru Vašim procesům. Můžete v něm evidovat přesně ty evidence, které potřebujete a způsobem, jaký Vám bude vyhovovat.

klientů
0 +
let na trhu
0
projektů
0 +

Ukázka grafu časového zobrazení pro dohled nad platností technických prohlídek autoparku ve Fusio.

Příklad editoru Fusio pro správu firemního majetku – inventuru majetku (oběh dokumentů a schvalování).

Jak vám Fusio pomůže s evidencí majetku?

Bezproblémové propojení se systémy, které používáte

Fusio je flexibilní software, který snadno propojíte i s vašimi ostatními nástroji. Můžete je proto používat dál bez obav o jejich funkčnost.

Ukázka evidence pracovních pomůcek

Hledáte software pro OOPP a MTZ? Fusio vám s tím pomůže.

Včetně objednávkového systému pro zaměstnance, skladového hospodářství i evidence smluv.

Výhody evidence majetku ve Fusio

Chcete vidět, jak Fusio funguje?

Systémem vás provedeme, vše vysvětlíme a nastavíme podle vašich požadavků.

Chcete více informací o Fusio nebo máte dotaz?
Napište nám a my vám ukážeme, jak funguje.

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete.
Sjednotíte a provážete více nástrojů do jednoho systému.
Máme více než 700 spokojených zákazníků.
Už 30 let pomáháme zjednodušit práci.
Flexibilita a rychlá implementace.

Přesvědčte se na vlastní oči

Všechna data na jednom místě, snížení nákladů i chybovosti. Ukážeme vám,  jak Fusio funguje – stačí, když nám zanecháte kontakt.