Komplexní správa OOPP a MTZ ve Fusio
Platforma Fusio Vám nabízí komplexní řešení pro Ochranné Pracovní Prostředky a Materiálně-Technické zabezpečení. Zahrnuje Objednávkový systém pro zaměstnance, Skladové hospodářství, Evidenci pracovníků a jejich nároků na vybavení, Dodavatele, Smlouvy a mnoho dalšího.
Fusio je flexibilní systém, který se přizpůsobí na míru Vašim potřebám a procesům.
Jak vám Fusio pomůže s evidencí a správou OOPP?
- Komplexní workflow prostředků - žádost - schválení - objednávka - nákup - fakturace - zařazení do majetku - předání do užívání - pravidelný servis - vyřazení a likvidace ...
- Reporting a notifikace, inventurní soupisy - např. seznamy oděvů, na které budou mít pracovníci brzy nárok, notifikace s upozorněním na nutnost přidělení pomůcek atd.
- Provázání s návaznými evidencemi - s konkrétními Projekty, Úkoly, Žádankami, Objednávkami, Schvalovacím procesem, Fakturací, Kontrolou nákladů apod.
- Aktuální data po ruce - skladové zásoby, dodavatelé, objednávky, velikosti oděvů, požadavky zaměstnanců, výsledky schvalovacího procesu atd.
- Objednávkový systém pro zaměstnance
- Schvalování interních objednávek a výdajů více...
- Skladové hospodářství a workflow vybavení
- Evidence smluv a sjednaných podmínek s dodavateli
- Automatická tvorba objednávek
- Tiskové sestavy - předpřipravené formuláře pro předání/vrácení vybavení, objednávky, inventury apod.
- Hlídání termínů a životního cyklu položek vybavení
- Hlídání nároků na vybavení
- A mnoho dalšího ...
Ukázka řešení OOPP pro Městskou policii Brno
Podívejte se na video, jak systém pro komplexní evidenci a workflow výstroje funguje u Městské policie Brno.
“Při nasazení softwaru Fusio, jsme ocenili přístup pracovníků společnosti ANTS, kteří do puntíku splnili, co slíbili, jak z pohledu fungování systému, tak dodržení termínů. Díky jejich návrhům, se nám podařilo zlepšit procesy. S implementací Fusio jsem nadmíru spokojená.” Říká paní Hana Spurná z Materiálně-technického zabezpečení MPB.
Vaše řešení na platformě Fusio může být obdobné nebo přizpůsobené na míru Vaší firmě či organizaci.
Výhody OOPP řešení na platformě Fusio
- Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete
- Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému
- Rychlá implementace a flexibilita
- Snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu
Chcete vidět, jak Fusio pro OOPP funguje?
Potřebujete zajistit proces OOPP a MTZ?
- Fusio Vám pomůže a zajistí chytrou správu. Ocenili byste, například, seznam s přehledem oděvů, na které má příslušný pracovník nárok, včetně požadovaných velikostí, periody výměny, data posledního přidělení a data příštího nároku na pracovní pomůcku? Systém, který dohlédne na důležité termíny za Vás a díky reportingu Vás bude včas informovat?
- Fusio zajistí efektivní objednávání a přidělování oděvů či pomůcek Vašim pracovníkům. Objednávkový systém pro zaměstnance, skladové hospodářství, objednávky u dodavatelů, smlouvy, ceníky, workflow prostředků, personální evidence, reporting,... Zaměstnancům nabízí personifikovaný Objednávkový formulář.
- Skladníci a nákupčí naleznou ve Fusio přehlednou evidenci skladových položek a jejich aktuálního stavu, evidenci skladových dokladů a možnost jejich tisku ve formě tiskových sestav. Fusio zabezpečí, aby každému zaměstnanci byly přiděleny požadované položky ve správném termínu.
- Fusio zahrnuje komplexní workflow pomůcek - od podání žádosti na nákup, přes schválení nadřízeným, samotnou objednávku a předání pracovníkovi až po fakturaci a platbu za zboží dodavateli... dohlédne, například, i na pravidelný servis, zařazení do majetku společnosti, následné vyřazení a likvidaci apod.