Interní objednávky a elektronické žádanky
Fusio Vám pomůže s komplexním systémem pro interní objednávky zaměstnanců.
Od podání žádostí na nákup, přes vyhodnocení nákladů a hlídání rozpočtových limitů, nastavení schvalovacího procesu a automatických schvalovacích křižovatek, záznam statusu až po vydání požadavku žadateli.
Fusio zajistí Váš interní nákupní proces např. kancelářského vybavení, OOPP a MTZ, školení a kurzů i elektronické žádanky o dovolené, pracovní cesty apod.
Fusio je flexibilní software, který se přizpůsobí na míru Vašim potřebám a procesům.
Jak vám Fusio pomůže s interními objednávkami?
- Elektronické žádanky - snadné zadání požadavku zaměstnancem na nákup nářadí, pracovních pomůcek, kancelářských potřeb apod.
- Přehledná evidence včetně aktuálních statusů, termínů či výdajů
- Nastavení schvalovacího procesu dle finanční náročnosti tak, aby byly dodrženy požadované finanční limity.
- Automatické rozhodovací křižovatky - variabilní nastavení např. v závoslosti na finančních limitech, typu požadavku apod.
- E-mailové notifikace schvalovatelům s odkazem pro rychlé schválení/zamítnutí požadavku
- Tiskové sestavy pro snadný export potřebných dokumentů v požadovaných formátech - Nákupní objednávka apod.
- OOPP a MTZ - elektronické žádanky, nákupní proces a komplexní evidence více...
- Žádanky o dovolené služební cesty a další nepřítomnosti více...
- Komplexni workflow na míru Vašim procesům
Ukázka řešení: Interní objednávky a elektronické žádanky ve velkém podniku
Krátké video představuje princip řešení Interních objednávek ve Fusio na příkladu systému pro nadnárodní korporaci.
Vaše budoucí řešení může být podobné nebo zcela odlišné – Fusio je flexibilní systém, který se přizpůsobí na míru Vašim evidencím a procesům.
Flexibilní schvalovací schémata
Ve Fusio je možné nastavit schvalovací šablony variabilně např. v závislosti na požadovaných finančních limitech pro jednotlivá rozpočtová střediska.
“Fusio představuje flexibilní svižné prostředí pro náš objednávkový proces.” Říká Ing. Roman Stratilík, IT Operatins Manager ve společnosti Kompan
Schvalování požadavků na nákup tak může být jedno-stupňové, vícestupňové, paralelní či sériové. Přesně podle Vašich požadavků.
Tip: Automatické párování - Objednávka + Příchozí faktura
- Požádejte dodavatele o uvádění čísel Vašich objednávek na fakturách.
- Pak se budou moci Vaše přijaté faktury automaticky párovat s objednávkami zadanými ve Fusio.
- Zjednodušíte tím proces schvalování nákupů u Vás ve společnosti a budete mít náklady pod kontrolou.
- Schvalovat příchozí faktury můžete snadno tak, že „Objednavatel“ bude v systému označen jako „Schvalovatel“ faktury.
- Můžete zavést i automatický systém: Podání žádosti – Schválení nákupu – Spárování faktury – Schválení faktury.
- Tím získáte kvalitní podklady pro Váš finanční controlling – data o provedených objednávkách a nákladech jednotlivých oddělení, nakupovaných komoditách, apod.
Výhody řešení Interních objednávek a nákupů ve Fusio
- Elektronické žádanky - náhrada papírových (ty se již nebudou ztrácet a zůstávat nevyřízené po termínu)
- Automatický schvalovací proces dle rozpočtých limitů a středisek
- Dohled nad termíny a aktuálními stavy
- Přehledný seznam s možností rychlého filtrování
- Reporty a notifikace pro schvalovatele i žadatele
- Přílohy - vše na jednom místě
- Tiskové sestavy - nákupní objednávky, předávací protokoly, skladové hospodářství apod.
- Provázání více agend v jednotném systému - Objednávky, Projekty, Zakázky, Uživatelé, Faktury apod.
- Přístupová oprávnění (data v bezpečí) a historie změn
- Snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu
Chcete vidět, jak Fusio pro Interní požadavky funguje?
Co dalšího můžete ve Fusio využít?
Pokud jste nenašli oblast, která vás zajímá, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme.