Informace o aktualizacích software ANTS

Produkty

ANTS TAPI Connect Server

14.6.1.1

Oprava Opravy drobných chyb.

11.12.0.2

Oprava Pridana podpora nahravani Jusan.

2.9.9

Oprava Opraven instalace updateru do adresáře dle uživatele.

2.9.8.3

Oprava orpaven insert hovoru pokud byl hovor prepojen na pobocku.

2.9.8.2

Oprava Rozsirena podminka pro transferovany hovor.

2.9.8.1

Oprava Opraveno chyba při transferovaném hovoru se přepisovalo číslo místního hovoru.
Oprava Chyba přiřazení záznamu hovoru správnému hovoru. Chyba se projevovala u transferu.

2.9.8

Nové Nyni je vyzadavana konfigurace posty pro predavani nahravek na FIFO.

2.9.7.5

Nové Nastaven vychozi email v nahravani na record@reocrd.cz.

2.9.7.3

Oprava Chyba v kladani novych hovoru do DB.

2.9.7.1

Nové Updater 2.3.11.
Oprava Opravena chyba s ukladanim hovoru do DB.

2.9.7

Nové Pridano vkladani aktualnich hovoru do DB.
Oprava Chybné vkládaní hovoru při nahravaní.

2.9.6.7

Nové Vkladase cislo zakaznika do registru.

2.9.6.6

Oprava Chybny udaj v registrech v kolonce databaze.

2.9.6.5

Nové vklada do registru informace o databazi.

2.9.6.4

Oprava Chyba pri vkladani Customer ID do tabulky sys_config. Chyba se projevovala u databazi MsSQL a Sybase.

2.9.6.3

Oprava Mazani bufferu commandu, zasalanych clientu pokud, je nepotvrzoval.
Oprava zmeneno vyhodnocovani vypadku klienta. Pokud doslo kzabiti uz se mu nebudou zasilat zadne informace.

2.9.6.2

Nové Zavedeno casova znamka k jednotlivym komandum.
Nové pridano potvrzovani komandu. Pokud nejaky nedosel je poslan znovu.

2.9.6

Nové Pridan CallGuid do commandu Call.
Nové Pridan novy command UserLogged.

2.9.5.10

Oprava Opravena komunikace s PCS.
Oprava Zlepsena podpora pro MSSQL.

2.9.4

Nové Seskupování hovorů do logických bloků na základě jejich příslušností nebo důvodu vzniku.
Oprava Automatické ukončení hovorů, pokud byl hovor nahráván a proti strana již zavěsila.
Oprava Opraven, zmeškaný hovor ze skupiny, když je skupina typu ring, a je tento hovor vyřízen někým jiným.

2.9.3

Nové Vkláda hovory do call master.
Nové Přidána možnost nastavení trvale přihlášeného uživatele pro konkrétní pobočku.
Oprava Opraveno formatování msn v případě že obsahovalo nevhodné znaky.
Oprava Opravena chyba, nezasílaním informaci o tom pokud byl hovor vyzvednut na skupině.
Oprava Zlepšené spojování hovoru do jednoho celku.
Oprava Chybně se ukládala informace o lince.
Oprava Chybně se ukládal transferovaný hovor.

2.9.1.40

Oprava Opraveno chybne vyplnovani pbx_call_master.

2.9.1.37

Oprava Pocitani hovoru pro stary protokol.

2.9.1.36

Oprava Neprovádí se update popisů u poboček, pokud byla obnovena.
Oprava Provedena úprava automatickeho odpojeni klientů.

2.9.1.33

Oprava Opraven command pro TapisGuardian.

2.9.1.32

Nové Podpora pro kontrolu stavu.
Oprava Pokud byl vyvěsšeny telefon a nebylo nikam volano vznikl zaznam o hovoru.

2.9.1.30

Nové Nahrávací pravidlo umožňující nahravat čísla delší než n znaků.
Oprava Při odbraném hovoru byl špatně označen směr daného hovoru.
Oprava Při vyzvednutí hovoru grupou byl hovor označen jako vyzvedlý.

2.9.1.21

Oprava Opraveno přepisování grp_id pokud bylo již nastaveno.

2.9.1.20

Oprava Špatně se načítala cesta k adresáři pro ukládaní narávek hovrů.

2.9.1.19

Nové Opětovná aktivace pobočky.
Nové Zasílání informací pokud ho vyzvedla jiná pobočka v grupě.

Přesvědčte se na vlastní oči

Všechna data na jednom místě, snížení nákladů i chybovosti. Ukážeme vám,  jak Fusio funguje – stačí, když nám zanecháte kontakt.