Elektronická evidence BOZP a PO ve Fusio
Přehledná evidence dokumentace BOZP. Hlídání důležitých termínů. Ukládání příloh. Automatické rozesílání reportů a notifikací. Akceptace pokynů. Úkolovník. Oběh dokumentů. Schvalování. HR evidence. Evidence strojů a zařízení. Komplexní workflow BOZP a PO.
Ve Fusio lze evidovat, například, zákonné revize a technické prohlídky zařízení budov, zdravotní prohlídky a bezpečnostní školení pracovníků, analýzu rizik, pracovní úrazy, směrnice a další.
Jak vám Fusio pomůže s evidencí BOZP a PO?
- Lhůtník revizí a kontrol - dohled nad termíny a automatické rozesílání reportů či notifikací
- Distribuce a akceptace - pokynů, směrnic, pravidel apod.
- E-mailové reporty a notifikace - z jednotlivých seznamů nastavené na míru každému uživateli
- Ukládání příloh - skeny dokumentů, fotografie, doklady, revize... vše přehledně na svém místě
- Přehledné seznamy - rychlé vyhledávání a filtrování
- Grafy časového zobrazení - rychlý přehled o platnostech dokumentů
- Komplexní workflow BOZP - nastavené dle Vašich potřeb
- Personální evidence - lékařské prohlídky, kniha úrazů, bezpečnostní školení pracovníků apod.
- ESG evidence - úrazy, usmrcení, nemoci z povolání apod.
- Evidence OOPP a MTZ - komplexní správa více...
- Evidence strojů a zařízení - servisní prohlídky a revize, dohled nad termíny více...
- Propojení s ostatními agendami - např. evidencí zaměstnanců, majetku, úkolovník apod.
- Digitalizace a elektronický oběh dokumentů více...
Tip: ESG kritéria a nefinanční reporting ve Fusio
Uvažujete o evidenci ESG kritérií? Platforma Fusio Vám to umožní. Ať už potřebujete sledovat environmentální faktory, dopad činnosti podniku na životní prostředí, společenské faktory nebo evidovat zaměstnance, dodavatele či řízení podniku. Fusio se přizpůsobí na míru Vašim potřebám: Evidence ESG kritérií ve Fusio
Chcete vidět, jak Evidence BOZP ve Fusio funguje?
Co dalšího můžete ve Fusio, například, využít a vzájemně propojit?
Pokud jste nenašli oblast, která vás zajímá, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme.