Evidence provozních agend ve Fusio
Fusio vám umožní přehledně evidovat a elektronicky spravovat dokumenty a provozní agendy jako BOZP a PO, technické prohlídky, školení pracovníků i veškerou poštu.
Fusio pohlídá důležité termíny, např. pravidelných revizí, lékařských prohlídek, vyzvednutí pošty z datových schránek apod.
Fusio je flexibilní software, který se přizpůsobí Vašim potřebám a procesům.
Ukázka grafu časového zobrazení s platnostmi technických prohlídek vozidel a strojů ve Fusio.
Ukázka agendy Přijatá pošta ve Fusio – hlavní seznam s provázanými Přílohami k jednotlivým položkám.
Ukázka e-mailového reportu s přidělenou zprávou z datové schránky k vyřízení.
Jak vám Fusio pomůže se správou provozních agend?
- Evidování informací v seznamech, automatické odesílání pravidelných reportů a kontrola nad termíny.
- Sdílení informací v rámci organizace, možnost kontrolovat historii změn či přístupová oprávnění.
- Možnost přiložit sken dokumentu, doklad, revizi či fotografii.
- Digitalizace a elektronický oběh dokumentů více...
- Evidence BOZP a PO více...
- Evidence OOPP a MTZ více...
- Evidence majetku a vozidel více...
- Personálně-provozní evidence - evidence dovolené, docházky, GDPR evidence zaměstnanců, lékařské prohlídky, školení úrazy, BOZP a další více...
- Interní objednávky zaměstnanců - žádanky, schvalování, oběh dokumentů více...
- Evidence příchozí i odeslané pošty (papírová pošta, zprávy z datových schránek nebo e-maily).
- Automatická distribuce zpráv k vyřízení mezi pracovníky.
- Možnost provázat poštu se souvisejícími úkoly, projekty či zakázkami.
- Systém reportingu a notifikací zajistí, že vaše pošta bude vyřízena včas a bez problémů.
Bezproblémové propojení se systémy, které používáte
Fusio je flexibilní software, který snadno propojíte i s vašimi ostatními nástroji. Můžete je proto používat dál bez obav o jejich funkčnost.
A mnoho dalších…
Ukázka evidence platností dokumentů
Inspirujte se, jak na hlídání termínů lékařských prohlídek a jiných dokumentů, aby se firemní procesy zautomatizovaly.
Výhody evidence provozních agend ve Fusio
- Komplexní správa dokumentů a pošty na jednom místě.
- Reporting, notifikace, rozesílání pokynů.
- Historie změn a přehled o stavu a postupu vyřízení pošty.
- Efektivní komunikace a sdílení informací v rámci pracovního týmu.
- Úkolovník – zadávání úkolů a kontrola jejich plnění.
- Přehledné seznamy a rychlé vyhledávání pomocí filtrů.
- Přístupová oprávnění a ochrana dat.
- Provázání s konkrétními projekty, zakázkami, pracovníky apod.
- Snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu.
Chcete vidět, jak Fusio funguje?
Co dalšího můžete využít?
Pokud jste nenašli oblast, která vás zajímá, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme.