Jak postupovat při NÁSTUPU ZAMĚSTNANCE?
Čeká vás spousta kroků, které se stále dokola opakují? 🔁
Máte nějaký interní TO-DO list, ze kterého jde odškrtávat, nebo tyto procesy nemají žádnou jasnou formu? 🤔
Jednou z možností aplikace Fusio je i to, že se využívá na správu projektů a opakovaných procesů (včetně jednotlivých úkolů).
V praxi to pak vypadá tak, že pro každý proces vytvoříme šablonu na kroky, které se opakují. 📄 Třeba právě NÁSTUP nebo ODCHOD zaměstnance. Konkrétně my v ANTS to takto využíváme. A nejsme výjimkou, jde o typické využití.
Tak třeba právě NÁSTUP ZAMĚSTNANCE s sebou nese (u nás) zhruba 40 úkolů, např.:
🐜 ADMINISTRATIVA
☑ založit pracovní smlouvu,
☑ nahlásit zaměstnance na sociální pojištění,
☑ nahlásit zaměstnance na zdravotní pojištění,
☑ předat klíče,
☑předat čip na zabezpečovací zařízení…
🐜 IT
☑ zařídit počítač,
☑ aktivovat Office 365,
☑ udělat účet ve Fusio…
Úkoly se standardně musí začít řešit už PŘED NÁSTUPEM, aby po příchodu mohl začít zaměstnanec pracovat. Navíc spousta úkolů na sebe navazuje, 🙃 uvedu názorný příklad s počítačem – ten musí někdo nejdřív objednat, doručit na IT oddělení, 💻 mezitím někdo založí nový firemní účet a až pak začnou kroky ohledně instalace apod.
Obdobně je to u školení BOZP a přidělení OOPP, zcela běžně je do procesu angažováno více lidí z více oddělení.
A jak každý ví, co má dělat?
Chodí jim v systému UPOZORNĚNÍ. 🚨
Co krok, to člověk, který má daný úkol na starost.
Co člověk, to upozornění.
Vše je pod kontrolou. 🚦
Dost podobně je to jistě i u vás.
Je s tím dost práce a na něco důležitého nezapomenout je celkem stres, hádám správně? 😤
Zjednodušte si život.
Vyřešte takto všechny opakované procesy ve firmě – každý ví, co dělat a omezíte tak výrazně i riziko vynechání určitého kroku. A větu „Hmm, na to jsem zapomněl“, už jen tak neuslyšíte. 😂
Potřebujete rozjet procesy?
Ozvěte se nám, uvidíte, že je to hračka.