Fusio ve společnosti IMOS – PDF případová studie k nahlédnutí a ke stažení:
Fusio pro podporu řízení stavební firmy s více než 600 zaměstnanci
Představení zákazníka
MOS Brno, a.s. vstoupila na český stavební trh počátkem roku 1997 a stala se významnou univerzální stavební společností. Během své existence si vybudovala pevnou pozici mezi stavebními společnostmi a velmi rychle rozšířila svoji působnost z jihomoravského regionu na celou Českou a Slovenskou republiku. Podnikatelské aktivity pod obchodní značkou IMOS se však datují již od roku 1990.
Společnost je od června 2005 organizačně rozdělena na závod pozemního stavitelství a závod vodohospodářských a dopravních staveb sídlící v Brně a závod Ostrava zaměřený převážně na pozemní stavby, se sídlem v Ostravě. Na Slovensku společnost zastupuje Organizačná složka Slovensko, která byla zřízena v roce 2004.
Veškerá činnost společnosti IMOS je zaměřena na kvalitu prováděných prací, na potřeby a snižování rizik zákazníka, ochranu životního prostředí a v neposlední řadě také na ochranu zdraví a bezpečnost práce, proto zde postupně zavedli, a i nadále udržují systém řízení podniku. Materiálně-technickým vybavením patří ke špičkám svého oboru. Tato skutečnost umožňuje pokrýt vlastními prostředky i technicky velmi náročné stavby. Provozní vybavení společnost neustále přizpůsobuje novým trendům.
Jak zde Fusio pomáhá?
Ve společnosti IMOS potřebovali především spolehlivý systém na míru pro evidenci stavebních zakázek – obchodních aktivit, výrobního procesu, subdodávek i reklamací. Fusio jim pomohlo s hlídáním termínů, nasmlouvaných cen i s vyhodnocováním zakázek.
Vzhledem k univerzálním možnostem Fusio postupně došlo k jeho komplexnímu rozšíření a provázání Zakázek s dalšími souvisejícími agendami, jakými jsou Smlouvy – jejich tvorba, schvalování digitální podepisování a archivace, dále Dokumenty – vzory dokumentů, interní směrnice, jejich oběh a archivace, systém zahrnuje i evidenci Přijaté a Odeslané pošty, včetně integrace s aplikací Datových schránek.
IMOS využívá Fusio i pro HR evidence – seznamy zaměstnanců, parametry úvazků, náhrady, nástupy a odchody, cestovní příkazy, knihy jízd, stravné a benefity. A dále i pro evidenci Docházky – zadávání, výkazy práce s vazbou na zakázky, vytváření podkladů pro mzdy, evidence a schvalování dovolené, evidence pracovních neschopností, včetně integrace se systémy zákazníka – ERP a terminály pro načítání příchodů a odchodů i s Datovými schránkami pro načítání neschopenek.
Fusio zastřešuje i digitalizace a vytěžování Přijatých faktur, evidence a inventury Majetku, správa Vozového parku, Bankovních záruk, Škodních událostí i Úkolů. Ve Fusio připravujeme i systém pro Objednávání obědů pro zaměstnance či agendu pro správu a kontrolu Subdodávek. Fusio zajistí i CDE agendu s centrálním úložištěm pro organizaci, správu a sdílení dat, dokumentů a informací během životního cyklu stavebního projektu.
Díky ANTS jsme se bavili o tom, jak se Fusio přizpůsobí nám. Se zástupci jiné značky bychom pravděpodobně řešili, jak se jejicnh systému přizpůsobíme my. Říká pan Petr Švejnoha, ekonomicko-správní ředitel společnosti IMOS Brno
Informační systém Fusio ve stavební společnosti Imos zastřešuje komplexní správu a řízení firmy..
Ukázka hlavního seznamu Smlouvy s provázanými podseznamy Schvalování, Úkoly apod.
Ukázka editoru pro vložení nového záznamu do seznamu Fusio.