Fusio jako komplexní nástroj pro řízení stavebních firem

Fusio ve společnosti IMOS – PDF případová studie k nahlédnutí a ke stažení:

Fusio pro podporu řízení stavební firmy s více než 600 zaměstnanci

Představení zákazníka

MOS Brno, a.s. vstoupila na český stavební trh počátkem roku 1997 a stala se významnou univerzální stavební společností. Během své existence si vybudovala pevnou pozici mezi stavebními společnostmi a velmi rychle rozšířila svoji působnost z jihomoravského regionu na celou Českou a Slovenskou republiku. Podnikatelské aktivity pod obchodní značkou IMOS se však datují již od roku 1990.

Společnost je od června 2005 organizačně rozdělena na závod pozemního stavitelství a závod vodohospodářských a dopravních staveb sídlící v Brně a závod Ostrava zaměřený převážně na pozemní stavby, se sídlem v Ostravě. Na Slovensku společnost zastupuje Organizačná složka Slovensko, která byla zřízena v roce 2004.

Veškerá činnost společnosti IMOS je zaměřena na kvalitu prováděných prací, na potřeby a snižování rizik zákazníka, ochranu životního prostředí a v neposlední řadě také na ochranu zdraví a bezpečnost práce, proto zde postupně zavedli, a i nadále udržují systém řízení podniku. Materiálně-technickým vybavením patří ke špičkám svého oboru. Tato skutečnost umožňuje pokrýt vlastními prostředky i technicky velmi náročné stavby. Provozní vybavení společnost neustále přizpůsobuje novým trendům.

Jak zde Fusio pomáhá?                                                  

Ve společnosti IMOS potřebovali především spolehlivý systém na míru pro evidenci stavebních zakázek – obchodních aktivit, výrobního procesu, subdodávek i reklamací. Fusio jim pomohlo s hlídáním termínů, nasmlouvaných cen i s vyhodnocováním zakázek.

Vzhledem k univerzálním možnostem Fusio postupně došlo k jeho komplexnímu rozšíření a provázání Zakázek s dalšími souvisejícími agendami, jakými jsou Smlouvy – jejich tvorba, schvalování digitální podepisování a archivace, dále Dokumenty – vzory dokumentů, interní směrnice, jejich oběh a archivace, systém zahrnuje i evidenci Přijaté a Odeslané pošty, včetně integrace s aplikací Datových schránek.

IMOS využívá Fusio i pro HR evidence – seznamy zaměstnanců, parametry úvazků, náhrady, nástupy a odchody, cestovní příkazy, knihy jízd, stravné a benefity. A dále i pro evidenci Docházky – zadávání, výkazy práce s vazbou na zakázky, vytváření podkladů pro mzdy, evidence a schvalování dovolené, evidence pracovních neschopností, včetně integrace se systémy zákazníka – ERP a terminály pro načítání příchodů a odchodů i s Datovými schránkami pro načítání neschopenek.

Fusio zastřešuje i digitalizace a vytěžování Přijatých faktur, evidence a inventury Majetku, správa Vozového parku, Bankovních záruk, Škodních událostí i Úkolů. Ve Fusio připravujeme i systém pro Objednávání obědů pro zaměstnance či agendu pro správu a kontrolu Subdodávek. Fusio zajistí i CDE agendu s centrálním úložištěm pro organizaci, správu a sdílení dat, dokumentů a informací během životního cyklu stavebního projektu.

Díky ANTS jsme se bavili o tom, jak se Fusio přizpůsobí nám. Se zástupci jiné značky bychom pravděpodobně řešili, jak se jejicnh systému přizpůsobíme my. Říká pan Petr Švejnoha, ekonomicko-správní ředitel společnosti IMOS Brno

 

Informační systém Fusio ve stavební společnosti Imos zastřešuje komplexní správu a řízení firmy..

Ukázka hlavního seznamu Smlouvy s provázanými podseznamy Schvalování, Úkoly apod.

Ukázka editoru pro vložení nového záznamu do seznamu Fusio.

Chcete vidět Fusio na vlastní oči?

Přesvědčte se na vlastní oči

Všechna data na jednom místě, snížení nákladů i chybovosti. Ukážeme vám,  jak Fusio funguje – stačí, když nám zanecháte kontakt.